רוצים לדעת עוד השאירו פרטים ותתחילו להתעדכן



    כך תשדרגו את ארוחות הברביקיו שלכם

    מנגל גז איכותי משדרג מאוד את ארוחות הברביקיו שכה אהובות על ישראלים רבים. הוא מאפשר לצלות מיני בשרים ודגים, ירקות, תירס, סויה, כך שכולם, כולל צמחוניים, יכולים ליהנות באירוע כזה. ניתן להשתמש בו בחצר ובגינה, על שפת הבריכה, בפיקניק בחורשה ובמקומות מתאימים אחרים. קיימים דגמים שונים הנבדלים ביניהם במפרט ובעיקר בתפוקת החום שהם מסוגלים לייצר, כאשר הבחירה במתאים ביותר נעשית על פי שיקולים שונים. חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" וניתן לקבל אצלה מידע וייעוץ בנושא ציוד למטבח תעשייתי.

    מנגל גז – יעיל ונוח לשימוש

    מנגל גז מתוכנן לשימוש יעיל. מבחינים במתקנים השונים ביניהם בגודל ובמפרט המייחד אותם. חשיבות מיוחדת יש למספר המבערים. ניתן למצוא עד שישה מבערים שכל אחד הינו בעל תפוקת חום אחרת. ככל שהמספר רב יותר כן, יש השפעה על איכות הצלייה. חשיבות נוספת יש למספר הרשתות ולאיכותן. בעקרון, צליית בשר נעשית על חום העולה מתחתית המתקן. ומיני בשרים יש להניח בגבהים שונים כדי לקבל איכות צלייה טובה. רשת המוליכה חום היטב תשרת טוב את המטרה. מנגל גז עם כיסוי מאפשר שמירת החום בתוך החלל לצלייה מיטבית. מעטפת הגריל מיוצרת, לרוב, מנירוסטה שאינה מחלידה או נשרטת ונראית נאה נוכח המראה המבריק שלה. אלמנטים נוספים במפרט הם מצת גז אלקטרוני שיקל על הצתת הגחלים. משטחים רחבים ורבים שיאפשרו הנחת מגשים, צלחות, כלי עבודה וכדומה, מקומות אחסון רבים שנועדו לאחסון כלים ומוצרים, וכן הלאה.

    ייצור מוקפד

    חברות המייצרות את המתקנים הללו עושות זאת תחת בקרת איכות גבוהה ועם גימור מושלם. הבחירה במנגל גז נעשית על פי הצורך, הטעם האישי המחיר וכדומה.

    שירות מקצועי

    חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" מספקת שירות מקיף ויעיל ומומלץ לרכוש את המוצרים אצלה. השירות כולל ייעוץ, מכירה בתנאים נוחים, שירותי תיקונים ועוד. שירות מקצועי יעיל מועדף על כל לקוח, בין אם הוא פרטי, עסקי, מוסדי ואחר. למידע נוסף לגבי מטבח חוץ לגינה צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.

    ציוד למטבח תעשייתי

    בין אם אתם מתכננים להקים פיצרייה או מסעדת בשרים, דוכן גלידות או בית קפה, אין ספק שאתם זקוקים למכשור מתקדם, לפתרונות אחסון ולשלל פריטים אחרים. עם זאת, לפני שאתם בוחרים ציוד למטבח תעשייתי כדאי לזכור שרק הציוד האיכותי ביותר ישרת אתכם נאמנה לאורך זמן. הוא יאפשר לכם לעבוד בראש שקט, להגיש מנות משובחות ולהציע חוויה טובה ללקוחות. יש היום לא מעט מכונות ומכשור שיתאימו לעסק שלכם, וצוות המומחים של "נירוסטה תעשיות" יעזור לכם לתכנן את מלאי המוצרים שישדרג את הביצועים שלכם במטבח – ואת התוצרים שתספקו ללקוחות.

    ציוד למטבח המוסדי

    לכל עסק יתאימו מכשירים ומוצרים אחרים, ולכן חשוב להבין איזה ציוד למטבח תעשייתי באמת מתאים לכם. בין המוצרים המרכזיים תוכלו לבחור, למשל: מכונת סחיטה למיצים, מכונות קרח וכותשי קרח, מקרר דלפק וארון חימום, צ'יפסר, פלאנצ'ה וכיריים גז או חשמל, טאבון ותנורי אפיה, מתקני פיצוחים וחמוצים, עגלות ושולחנות נירוסטה, ציוד קבוע למבנה עצמו, לרבות תעלות ניקוז ומדפי תליה. באופן טבעי, מוצרים מסוימים יתאימו לעסקים מסוימים אך לא לאחרים, ועם צוות מקצועי תוכלו להגדיר באופן מדויק את כל הדרישות והצרכים הנכונים עבורכם. לרשתות המזון המהיר יש בוודאי צורך בצ'יפסר, בעוד פיצרייה זקוקה לטאבון ואילו המרכול המקומי עשוי לעשות שימוש במתקנים ייעודיים למכירות פיצוחים וחמוצים בתפזורת. לאחר שתגדירו את הצרכים שלכם בצורה טובה יותר תוכלו לבחון את האפשרויות השונות ולבחור את הציוד האיכותי והעמיד ביותר.

    ציוד מקצועי למטבח תעשייתי - הפתרון המנצח

    העוצמה והעמידות של הנירוסטה, העיצוב המדויק והשירות של "נירוסטה תעשיות", כל אלה יחד מאפשרים לכם לבחור ציוד למטבח תעשייתי – וליהנות מהרמה הגבוהה ביותר. עם צוות המומחים שלנו תוכלו להגדיר את הצרכים שלכם במדויק, ליהנות מהיצע עשיר ומגוון של מוצרים, ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. זוהי ההזדמנות שלכם לתכנן את המטבח התעשייתי באופן מושלם, להפוך את המרחב לנעים ומזמין יותר, ולשדרג את סביבת העבודה שלכם ושל כל חברי הצוות. הנוחות והפונקציונליות ישפיעו גם על ההנאה של הלקוחות שלכם ועל טעמה המשובח של כל מנה.

    ציוד למסעדות למכירה

    ציוד למסעדות למכירה הינו מגוון וכל בעל עסק בוחר את המתאים לצרכיו. מסעדה משרתת לקוחות רבים וקיים בה חלל בו מכינים את האוכל ואזור ייצוגי לאירוח. משום כך, היא נזקקת לציוד מגוון. חלק מהציוד הינו מתכלה והאחר מיועד לשימוש חוזר. חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" מתמחה בנושא וניתן לקבל אצלה ייעוץ ומידע.

    ציוד למסעדות למכירה - מגוון רב

    ציוד למסעדות למכירה מאפשר להן לעבוד בתפוקה גבוהה וביעילות, על מנת לעמוד בקצב ייצור מזון רב בזמנים קצרים מוגדרים. משום כך, הן אמורות להיות מצוידות היטב בציוד רב ומגוון שחלקו נועד לאחסון, להכנה, לבישול, להגשה ועוד. במטבח כל מסעדה מבצעים עבודות עיבוד מזון, משתמשים במים רבים, מבשלים אוכל שמעלה אדים, ריחות ועוד, ומשום כך, יש צורך שהכלים ומשטחי העבודה יהיו עמידים ללחות ומים, יהיו נוחים לעבודה אינטנסיבית, וכל החלל מאוורר ומקורר. משום כך, כל או מרבית הציוד והמכשירים עשויים מנירוסטה שאיננה מחלידה. היא מתכת חזקה שאינה נשרטת בקלות ואף נאה ומבריקה. לצורך הכנת האוכל קיים מגוון מוצרים ומכשירים וביניהם: תנורי אפייה, גזי בישול, מכשירי גריל ומיקרוגל תעשייתיים, צ'יפסרים, משטחי צלייה גז, תנורי אפייה, מיקסרים, מעבדי מזון, מטחנות בשר ועוד. כל המכשור הנ"ל מגיע במגוון גדלים ובמפרטים שונים. בנוסף, יש צורך במקררים ובמתקני אחסון ועוד.

    ציוד למסעדות למכירה - מוצרי איכות

    כל המוצרים חייבים להיות איכותיים למניעת תקלות ועיכובים בהכנת המזון. משום כך, הם מיוצרים תחת בקרת איכות גבוהה ועם גימור מושלם. החברה המייבאת רוכשת אותם אצל יצרנים מובילים בעולם, והדבר מעיד, בין היתר, על איכותם.

    שירות מקיף

    מומלץ לקבל שירות מחברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי". היא בעלת תשתית המסוגלת לספק שירות מקיף הכולל ייעוץ, מידע, מכירה בתנאים נוחים, הובלה, התקנה בעת הצורך, הדרכה ותיקונים. כל המוצרים החשמליים, ואחרים נוספים, חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" מגיעים עם אחריות שתנאיה נקבעים על פי שיקולי היצרן. לעסק פעיל ואינטנסיבי שירות זה הינו חיוני מאוד.

    ציוד למטבח חוץ

    ציוד למטבח תעשייתי הינו מגוון ומקיף ומאפשר לכל מטבח פעילות אינטנסיבית ומושלמת. ניתן למצוא שלל מכשירים הנדרשים להכנת האוכל, אחסונו בארונות או בקירור, הגשתו ועוד. מטבח כזה אמור לעמוד בהספקי עבודה גדולים וכל המזון אמור לצאת במהירות ובזמן קצר. יש חשיבות לבחירת הציוד המתאים והדבר נעשה על ידי הלקוח ובהתאם לצרכיו. חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" מתמחה בנושא וניתן לקבל אצלה מידע ויעוץ.

    ציוד למטבח תעשייתי – איכות ללא פשרות

    ציוד למטבח תעשייתי הינו מגוון ונועד לייצור מזון ביעילות. מטבח תעשייתי אמור לספק כמויות מנות מזון לסועדים בחדרי אוכל במפעלים, בקיבוצים, בחברות הייטק, במוסדות חינוך, במסעדות ובתי קפה, באולמות וגני אירועים ועוד. המזון המוגש חייב להיות טרי וכזה שמכינים אותו זמן קצר לפני ההגשה. במקרים רבים, עומדות לפני השפים מספר שעות בודדות לעבד את חומרי הגלם, להכין את המנות, ולהגישן חמות. לא ניתן לעשות זאת ללא מכונות משוכללות בעלות תפוקת עבודה גדולה. ציוד למטבחים תעשייתיים ומכונות אלו נמכרים על ידי חברות המתמחות בתחום. הוא כולל מבחר ענק של מכונות אשר מיועדות למשימות שונות בתהליך עיבוד המזון. יש מכונות חיתוך, ריסוק, מעיכה, קיצוץ, טחינה ערבול וכדומה. באחרות מבשלים, אופים, מאדים, צולים, מעשנים ועוד.

    כלים למטבח תעשייתי

    אחסון והגשה
    ציוד למטבחים מוסדיים כולל טיפול באוכל קפוא, מקורר, המגיע בטמפרטורת החדר, בחומרי גלם מהחי והצומח וכדומה. מרבית המכונות הן אוטומטיות וחלקן ממחושבות המופעלות ללא מגע יד אדם. בנוסף להן, יש מבחר ענק של כלי עבודה ידניים שנועדו למשימות שונות. כמו כן, יש כלי קיבול, כלי הגשה, וכדומה. מקררים ועוד. מרבית המכשירים והכלים עשויים מנירוסטה שאינה מחלידה או נשרטת ועמידה מאוד.

    ייצור מוקפד
    כל הציוד הנ"ל מיוצר על ידי חברות בינלאומיות ואחרות בעלות מוניטין ומגיע עם אחריות יצרן. הצורך בציוד אמין ויעיל הינו חיוני שכן כל תקלה בהכנת אוכל בכמויות עלולה לפגוע באנשים רבים, וכמובן, בעסק עצמו. חברת "נירוסטה תעשיות ל בע"מ ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי" משווקת ציוד זה ומומלץ לקבל שירות מקיף ממנה.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם



      מאמרים נוספים

      מקרר משקאות לעסק

      קרא עוד >>

      מקרר עוגות למכירה

      קרא עוד >>

      מידות מטבח חוץ

      מטבח חוץ ומידות מטבח חוץ מטבחי חוץ מאפשרים הכנה של מזונות שונים ומגוונים.כמעט כל מאכל שמבשלים במטבח הנמצא בתוך הבית, ניתן יהיה להכין גם בחוץ וזאת ללא לכלוך חלל הבית וריחות בישול...
      קרא עוד >>

      מקרר מסחרי לתצוגה

      מקררים עבור עסקים ציוד לעסקים-מקררים כל בית עסק אשר מטרתו למכור מזון, להגיש או להכין מזון, לדוגמא: קפיטריות בתי מלון חברות קייטרינג מסעדות ועוד יחזיקו במקום מקרר מסחרי או במקרים בהם מדובר על כמות מזון גדולה למדי...
      קרא עוד >>

      מטבחי חוץ לגינה מחירים

      כמה עולה מטבח חוץ מטבחי חוץ לגינה - מחירים משתלמים מטבח חוץ מומלץ לכל בית שרוצים לבשל או לארח אורחים לארוחות משותפות מבלי ללכלך את חלל הבית. אולם, ישנם כמה פרמטרים חשובים...
      קרא עוד >>

      אמנות האפייה בטבע

      טאבון נייד נחשב למכשיר אפייה יעיל מאחר וניתן לבשל עליו בכל מקום. הוא צנוע ממדים וניתן להכניסו לרכב ולהובילו לאתר שנועד לפיקניק של המשפחה. הוא מיועד בעיקר לאפיית מיני מאפים...
      קרא עוד >>

      המוצר המושלם לכל חובבי הבצק

      טאבון גז מתאים מאוד לחובבי הבצקים האפויים למיניהם אבל לא רק. ניתן גם ללמוד לבשל עליו והמאכלים הנוצרים כך טעימים לא פחות ומעניינים מאוד. הוא מוצב בחצר,  ומשום כך, עשוי...
      קרא עוד >>

      על פי איזה שיקולים נבחר טאבון?

      טאבון ביתי טאבון ביתי מוסיף אמצעי אפייה ובישול נוסף וייחודי למטבח ולמשפחה. ניתן להעמידו בחצר לצד הגריל או המטבח מנירוסטה ולהכין בעזרתו מיני מאפים כמו גם מיני תבשילים. ניתן למצוא...
      קרא עוד >>

      המלצות לשדרוג ארוחות בשר, דגים ומיני ירקות

      גריל גז מומלץ משפר מאוד את צליית המזונות. הוא יתאים לבשר, דגים, מיני ירקות, סויה ועוד. ניתן להבחין בדגמים שונים הנבדלים ביניהם בגודל, בתפוקת החום שהם מסוגלים לייצר ועוד. הם...
      קרא עוד >>

      כך תשדרגו את ארוחות הברביקיו שלכם

      מנגל גז איכותי משדרג מאוד את ארוחות הברביקיו שכה אהובות על ישראלים רבים. הוא מאפשר לצלות מיני בשרים ודגים, ירקות, תירס, סויה, כך שכולם, כולל צמחוניים, יכולים ליהנות באירוע כזה....
      קרא עוד >>

      ייצור מוקפד ושירות מקצועי

      גריל גז, עבור רבים, הוא פריט חובה בכל חצר. בעזרתו ניתן לשדרג את ארוחות הבר בי קיו שהם נוהגים לקיים מדי פעם. ניתן למצוא מבחר של מתקני צלייה כאלו הנבדלים...
      קרא עוד >>

      גריל גז SG006B

      קרא עוד >>
      קידום אתרים עם לאוס מדיה קידום אתרים עם לאוס מדיה
      שלחו לנו ווצאפ!
      1
      💬 צריכים עזרה?
      Scan the code
      שלום👋
      כאן נירוסטה תעשיות - ייצור וציוד נירוסטה למטבח המוסדי
      איך אפשר לעזור?