אמנת השירות
נירוסטה תעשיות ל
נירוסטה תעשיות ייתן שרות ללקוחותיו באיכות שתובטח ע"י ביצוע כל הפעילויות כפי שנדרש ע"י הלקוח.
החוקים והתקנים הישימים , תוך מחויבות לשיפור מתמיד של מערכת האיכות, ושביעות רצון הלקוחות.
החברה תיבחן את דרישות הלקוחות ויכולת עמידתה מול הדרישות הטכניות, ויציע פתרונות הולמים לשביעות רצון הלקוחות תוך מניעת בזבוז אמצעים או משאבים.
מנהלי החברה ועובדיה בכל הדרגים מודעים למדיניות האיכות ומודרכים ליישומה, כל אחד בתחום אחריותן.
ההנהלה תעודד ותפעל להגברת מעורבותם של המנהלים והעובדים בחשיפה ובמציאת פתרונות לבעיות במהלך הביצוע.
החברה תקיים תהליך רציף ומתמיד של מעקב ושיפור תהליכי ביצוע באמצעות רישומי מעקב אחר תלונות ואירועים חריגים, לימוד וניתוח הבעיות וישום דרכים לפתרונן ולמניעת הישנותן.
החברה תקצה את המשאבים הנדרשים ליישום ולתפעול רציף ושוטף של מערכת ניהול איכות על פי דרישות תקן 2008 : ISO9001 ,
ויוודא אפקטיביות ע"י סיקור מערכת איכות במסגרת סקרי הנהלה תקופתיים.
בברכה,
הנהלת החברה